Ismét átadásra kerültek a Magyar Turizmus Minőségi Díjak. A számos új díjazott mellett többen megújították díjazásukat, köztük Magyarország legrégebben működő szállodája a tatai, Kirstály Imperial Hotel**** is.

 Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke elmondta, míg korábban a külföldi turisták gyakran azért látogattak el Magyarországra, mert itt szerintük minden olcsó, ma már azért választják úti céljuknak az országot, mert az itt elérhető szolgáltatások, az itt található szállodák és éttermek minőséget képviselnek. Ebben a szemléletformálásban pedig nagy szerepe volt a Magyar Turizmus Minőségi Díjnak is.     A Magyar Turizmus Minőségi Díj pályázatot 2006 óta, évente hirdeti meg az MTÜ. A díj három évig érvényes, nyertese ez idő alatt jogosult a Q-logó, és a cím használatára. Az érvényességi idő alatt a díjazottaknál bármikor végezhetnek utóellenőrzést, indokolt esetben a díj vissza is vonható.

 

A Kristály Imperial Hotel**** elkötelezetten vallja a minőségi szolgáltatás fontosságát a turizmusban és vendéglátásban egyaránt. Éppen ezért nagy megtiszteltetésnek érzik, hogy az utóellenőrzések során sem tapasztaltak az ellenőrök minőségi visszaesést, és a szálloda továbbra is a magyar hotelek élvonalában tudható, tisztelegve ezáltal közel 250 éves történelmük előtt.